Pelin

10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 20. kitabı
Kalbim güm güm atarken, gözümde bir damla yaş ile incelememi yazmaya başlıyorum. Bakın en başta söylemeliyim ki dostlarım; bu kitap herkese göre değil. Okuyan herkesin bu kitaptan aynı zevki alacağını düşünmüyorum. Çoğu kişi 'Ohoo bu nee!' Diyip kitabı yarıda bırakabilir. Okurken etik değerlerinizi, mantığınızın bir bölümünü, vicdanınızı bir kenara bırakmanız gerekebilir. Yaa rahatlayın ve aşklarını okuyun dostlarım. Allah'ım eriyorum. Bunun başka açıklaması olamaz! Harikaydı! HARİKAA!!! Yazar zaten ilk kitapta benim gönlümü çoktan almıştı, ancak ikinci kitapta da ekstra olarak şöyle oldum 'Yok bu kadın kötü bir şey yazamaz..' Çok beğendim, gerçekten. İyi ki okumuşum. İyi ki Tristan ve Sara'nın bu aşklarına tanıklık etmişim. İyi ki bu anları yaşadım.. Kitabın ilk bölümleri okuduğum düşük puanlı bir incelemeden dolayı birazcık durgun geçti. Dedim ya bende beğenmezsen, ya hayal kırıklığına uğrarsam diye endişeleniyordum. Çünkü bu kitabın harika olacağına inanıyordum. Veeee bütün ön yargılarım birkaç sayfada kırıldı. Bakın tam sayfasını veriyorum. Sayfa 232'de resmen donakaldım. Hala bu hissi hissettiğimde bir süre durup sayfalara bakıyorum. Bir cümlenin bir hissi özellikle aşkı okura bu kadar iyi hissettirebilmesine, anlatabilmesine, yaşatabilmesine şaşırıyorum. Kitap okumayı bu yüzden çok seviyorum.. Kitapta harika anlar vardı. Tepki verdiğim bir çok sayfa oldu; Üzüldüğüm, güldüğüm ve 'Off çok iyiydi!' diyip eridiğim sayfalar geçti, gitti. Sonunda bitti. Yüzüncü kez çok güzeldi diyorum. Heyecanlıyımm. Eğer ilk kitabı okuyup beğendiyseniz ikinci kitaba da bayılacağınıza inanıyorum. Bu tarz kitapları okumayı sevenlere gönül rahatlığıyla öneriyorum. Keyifli okumalar dilerimm.. Son olarak sizlere; yaralarınızı deşmek, onları görmeye katlanamadığı için kapatmak isteyecek
Aşk
YaralıEmily McIntire · Ren Kitap · 2023538 okunma
Pelin
Yorumların çok içten çok tatlısın 🌸🐣yorumun da çok hoş iyi okumalarrrr😍 🌹
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
7/10
·392 syf.··
2023 17. kitabı
Herkese merhaba, Dikenler ve Güller Sarayını okuduktan sonra hemen ikiye başlayacaktım. Fakat seriyi hızlıca bitirmek istemediğim için araya birkaç kitap sokmaya karar verdim. Bunlardan ilki Turnanın Soyu oldu. Kitabı ben aşırı heves ve merakla aldım. Hatta kitabın çevrildiğini görünce de çok sevinmiştim. Çünkü yabancı okurlarda bu kitabı fazlasıyla görmüştüm. Kitabı geçen gün okumaya başladım ve kısaca fikrimi söylemem gerekirse beni biraz yerden göklere çıkartan sonra tekrar yerlere vuran bir kitap oldu. Ne demek bu? Hemen anlatayım; kitabı ben her ne kadar feci bir fantastik olarak gelmesini beklesem de tarihsel bir kurgu olarak karşıma çıktı. İçinde de hepsinden biraz biraz gizem, gerilim, romantizm ve fantastik var. Kitabın ilk başları benim için durgun geçti. Çünkü problem benim için (bu söyleyeceğim kitabın ilk sevmediğim özelliği, okumak isteyenlerin beklentisi düşebilir) yazarın anlatımı oldu. Yani kitabın ilk başından son sayfasına kadar anlatımda bir problem olduğunu düşünüyorum. Detay diye bir şey yok yazarda. En önemli konuları, gizemlerin detaylarını, insanların anılarını, olayların gelişini ve yaşanışını hep bir belirsizlikle anlatmış. Ancak kitabın en anlamsız yerlerini de detaylandırmış. Olayların hep kırılma noktalarında ben şöyleydim "Eee?? Dur bi dk! Nasıl yaa? Amaa.. NE?" Sonra olayı ucundan da olsa yakaladım ve hoşuma gitmeye başladı. Ortalarda ise resmen çılgına döndüm. Kitap BAM! bir anda benim için 8/10'a yükseldi. Olaylar resmen su gibi akmaya ve karakterler delirmeye başladı. Dedim 'Harika gidiyor!' Sonra sayfa numarasını bile verebilirim. Bir noktaya geldi. İşte o kitabın kırılma noktası oldu. Her şey yavaş yavaş gün yüzüne çıkmaya başladı. İşte o zaman daha çok beğendim. Muhteşem gidiyordu kitap, MUHTEŞEM! Sonra neyi farkettim biliyor
Edebiyat
Turnanın SoyuJoan He · İthaki Yayınları · 202395 okunma
Pelin
Beni çok meraklandırdın bu kitap hakkında yorumun çok güzel🦋🤍
10/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2023 16. kitabı
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ve cuma günü başladığım bu serüvenin ilk kitabını şu an kapatmış bulunuyorum. Buna kapatmak, kitap bitirmek denir mi bilemiyorum. Çünkü kafam, aklım, kalbim hala orada. Ben böyle bir şey okumadım. Her sayfası keyifliydi. Kesinlikle İNANILMAZ, KEYİFLİ, BÜYÜLEYİCİ. Her sayfası dolu doluydu. Her sayfası tutkuyla yazılmış ve şekillenmişti. Yazarın karakterlere işlediği her bir duyguyu hissettim. Nefret ettim, üzüldüm, parçalandım, güldüm, eridim, büyülendim, kararsız kaldım, boşluğa düştüm ve yeniden ayağa kalktım, Feyre ile birlikte. Bunlar benim hissettiklerim.. Kitap hakkında, karakterler hakkında konuşmak istediğim bir sürü şey var ama bir süre bunları kendime saklamak ve bana kattığı inanılmaz hazla kitabıma sarılarak neler yaşadığıma, yaşadığımıza bakmak istiyorum. Okumanızı tavsiye ediyorum. Sevgilerim ve saygılarımla..
Fantastik
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
Pelin isimli okura yanıt verildi
Pelin
Sen beğenmişsin bne de eminim ki en az senin kadar beğenirim. Daha güzel kitaplaraaaa🥰💙
10/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2023 16. kitabı
Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ve cuma günü başladığım bu serüvenin ilk kitabını şu an kapatmış bulunuyorum. Buna kapatmak, kitap bitirmek denir mi bilemiyorum. Çünkü kafam, aklım, kalbim hala orada. Ben böyle bir şey okumadım. Her sayfası keyifliydi. Kesinlikle İNANILMAZ, KEYİFLİ, BÜYÜLEYİCİ. Her sayfası dolu doluydu. Her sayfası tutkuyla yazılmış ve şekillenmişti. Yazarın karakterlere işlediği her bir duyguyu hissettim. Nefret ettim, üzüldüm, parçalandım, güldüm, eridim, büyülendim, kararsız kaldım, boşluğa düştüm ve yeniden ayağa kalktım, Feyre ile birlikte. Bunlar benim hissettiklerim.. Kitap hakkında, karakterler hakkında konuşmak istediğim bir sürü şey var ama bir süre bunları kendime saklamak ve bana kattığı inanılmaz hazla kitabıma sarılarak neler yaşadığıma, yaşadığımıza bakmak istiyorum. Okumanızı tavsiye ediyorum. Sevgilerim ve saygılarımla..
Fantastik
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
Pelin
Ben de bir süre önce almış ama henüz başlayamamıştım sen de okumuşsun sanırım artık okumanın vakti geldiii😸

Pelin

, bir kitabı yarım bıraktı
%16 (85/520 syf.)
Victoria Aveyard
7.7/10 · 1.428 okunma
Pelin
Bu seriden cok umutluydum ama maalesef olmadı