Aşkın tarifiydi sanki , bu kitap.
Zamane aşk değil , gerçek aşktı sanki her bir mısra...
Aşka tevekkül etmek , bizi yaratanın yolunda gerçek aşka gitmek.
Kitap resimlerle desteklenmiş bir hayatın sözleriydi sanki. Gerçeği, maneviyatı yol gösteren öğreten değil.
Kitabın anlatımı gayet uyumlu , ne bir eksik ne bir fazla tam damak tadında.
Gerçekten de isimler sahibinin tüm yaşantısını etkiler mi , geçmişte aynı isme sahip kişilerin yaşadıklarını yaşar mıyız ki acaba.
Kurgu yerinde uyarlanmış , bir kopukluk yok.
Belli bir kişinin hayatının çerçevesinde durulmuş.