Pink

Pink
@penbegul
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni /Çocuk Gelişimi
84 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Her şey gelir ve gider. Bir şey gittiğinde daha iyi ve güzel bir şeye yer açtığına inanıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötülüğümüz içimizde bizim;içimizse kurtulamıyor kendi kendisinden.
En büyük en şerefli eserimiz doğru dürüst yaşamaktır.
Hangi mevkide olursa olsun,perde arkasında da,perde önünde de insan kendini gösterir.
Bize yaşamayı hayat geçtikten sonra öğretiyorlar.