Pink

Pink
@penbegul
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni /Çocuk Gelişimi
83 okur puanı
Kasım 2017 tarihinde katıldı
Kimimiz var ki bizden başka? Bir gün herkes hayatından gidince anlıyor insan bu dünyada sadece iki ayak üzerinde durduğunu...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatında hiçbir şey değişmeyecekse ne diye çıkasın ki yola?
Edebiyat
İlginçtir ki sokaklarda çoğu pişmanlıklarla dolu arkadaşlarımdan sıkıldığım halde, kitaplarda tanıdığım insanlardan şimdiye dek hiç pişmanlık duymadım.
Edebiyat
Aşıklara yazılmış bir dünya kanunu mudur ki vakti gelince hayal kırıklığına uğramak? Tam da en güvenli ve en huzurlu hissederken, bir zorunluluk mudur sanki aşığı bırakıp gitmek?
Edebiyat
Bazen yola teslim olmak gerekirdi sahiden. Yolun aktığı yöne güvenmek... Neler olacağını bilmesen de olanın zaten hayırlı olacağından emin olmak.
Edebiyat