King'in bu kitabını çok sevemedim. Gerçeküstü olayları anlattığı romanları hoşuma gitmiyor. Kitabın sonu çok duygusaldı. Uzun bir kitap olmasına rağmen sürükleyici bir roman.
Stephen King'in öyküsünü çok beğendim. İllüstrasyonlar da çok hoş olmuş. King'in bu öyküyü yazarken ilham aldığı ''Genç Goodman Brown '' öyküsünü pek sevemedim. Her ne kadar King, bu öykünün, bir Amerikalı tarafından yazılmış en iyi on öyküden biri olduğunu düşünse de.