Badimcandolmasi

Badimcandolmasi
@peoiks
Madridista
Faşist Devlet
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2025 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2025 19:10
Mussolini iktidara geldikten sonra Mason localarını kapattı. Ondan sonra seçim usulü kalktı. Suikastlere karşı tedbirler alındı. Harpten sonra trenlerdeki hırsızlığı durdurmak için ise milis gücü kuruldu, bu limanlar ve ormanlar için de geçerlidir. Faşizm'in ekonomik modeli Solidarist Korporatizm. Bu modelde belli iş kollarındaki işçiler, işverenler, sendikalar, vb. ortak millî bir çıkar doğrultusunda hareket eder. Faşizm'de işçi ve işveren arasında toplu sözleşme vardır. Faşizm'in bir sınıfın istekleri için diğer sınıflara dezavantaj durum oluşturmaz. Faşizm için hepsi önemlidir, kapital işçi için, işçi de kapital için vardır. Ondan sonra İtalya'da Carta Del Lavaro anayasaya girer. Faşizm'de grev ve lokavt yasaktır. İşçi ve işveren arasında sorunlar uzlaşma yoluyla halledilir. Eğer çözüme varılamadıysa o zaman mahkemelere başvuru yapılabilir. Faşizm'de oy kullanmak ve millet vekili olmak istemen için korporasyonlara üye olman, yani çalışan bir kişi olmak gerekir. Faşizm'de bir adaya değil listeye oy verilir. Faşizm özellikle gençlere önem veren bir ideolojidir. Balilla Millî Tesisleri kurularak gençlerin hem fiziksel, askeri hem de bilim dallarında eğitim alıp dinî ve millî bir terbiye ve şuurla hareket etmesini sağlar. Gençleri spora yönlendirmek amacıyla yapılan birçok çalışma vardır. Ayrıca Faşizm özel sektöre karşı değil, hatta yararlı ise destekler. İşte Faşizm ideolojisin pratiği budur.
Faşist DevletBenito Mussolini · Dorlion Yayınevi · 202255 okunma
Badimcandolmasi isimli okura yanıt verildi
Badimcandolmasi
Taşfırın Erkeği Selamlar. Kitabı bir az daha okudum ve orada artık grevi ve lokavtı yasaklandığını gördüm. Şöyle bir ihtimal var, bence. Faşizmin ilkin yıllarında iktisadi bir plan olmadığı için diğer ideolojilerin bazı özelliklerini kendinde de yapmış, daha sonrasında yapılanma gittikten sonra bunlar yasaklanmış, mesala, Korperasyonlar yaratıldı, bu işçi ve işvereni ile arabulucuğu olduğu için bir nevi greve ve ya lokavt ihtiyac aradan kalktı ve ya gerek duyulmadı. Ama neden illa yasaklandı burası soru doğuruyor, hem de faşizm diktatörlük söyleyenlerin ağzına laf veriyor. Dikkatiniz için teşekkür ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Faşist Devlet
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2025 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2025 19:10
Mussolini iktidara geldikten sonra Mason localarını kapattı. Ondan sonra seçim usulü kalktı. Suikastlere karşı tedbirler alındı. Harpten sonra trenlerdeki hırsızlığı durdurmak için ise milis gücü kuruldu, bu limanlar ve ormanlar için de geçerlidir. Faşizm'in ekonomik modeli Solidarist Korporatizm. Bu modelde belli iş kollarındaki işçiler, işverenler, sendikalar, vb. ortak millî bir çıkar doğrultusunda hareket eder. Faşizm'de işçi ve işveren arasında toplu sözleşme vardır. Faşizm'in bir sınıfın istekleri için diğer sınıflara dezavantaj durum oluşturmaz. Faşizm için hepsi önemlidir, kapital işçi için, işçi de kapital için vardır. Ondan sonra İtalya'da Carta Del Lavaro anayasaya girer. Faşizm'de grev ve lokavt yasaktır. İşçi ve işveren arasında sorunlar uzlaşma yoluyla halledilir. Eğer çözüme varılamadıysa o zaman mahkemelere başvuru yapılabilir. Faşizm'de oy kullanmak ve millet vekili olmak istemen için korporasyonlara üye olman, yani çalışan bir kişi olmak gerekir. Faşizm'de bir adaya değil listeye oy verilir. Faşizm özellikle gençlere önem veren bir ideolojidir. Balilla Millî Tesisleri kurularak gençlerin hem fiziksel, askeri hem de bilim dallarında eğitim alıp dinî ve millî bir terbiye ve şuurla hareket etmesini sağlar. Gençleri spora yönlendirmek amacıyla yapılan birçok çalışma vardır. Ayrıca Faşizm özel sektöre karşı değil, hatta yararlı ise destekler. İşte Faşizm ideolojisin pratiği budur.
Faşist DevletBenito Mussolini · Dorlion Yayınevi · 202255 okunma
Badimcandolmasi
Grev ve lokavt yasak yazmışsın, fakat tamamile yasal, kitabda da bu geçiyor. Sayfa 145 sonuncu paragrafda şöyle söylüyor; "Yasanın üçüncü bölümü ise grev ve lokavtla ilgiliydi. Bu bölümde yer alan maddeler, işçi ile işveren arasındakı anlaşmazlıklardan dolayı greve gidilmesini ya da kuruluşun kapatılmasını yasal bir hareket olarak kabul etmekteydi. Ayrıca grev ya da lokavt hareketine gidilmesi için, cezayı gerektiren kurallar da konulmuştur." Yani yasak değil, "kafana" göre grev yapamazsın diyor, faşizmden önceki sosyalistlerin yaptığı gibi...
Daş yuxular
"Hər iki tərəf etiraf etməli, hər iki tərəfin adamları qəlblərindəki kin və nifrətin nədən qaynaqlandığına nəzər salmalıdırlar. Ə.Əylislinin sətrlərindən qan axan romanının əsas mövzusu budur. Bu bədbəxtliyin sonu varmı? Yerin yalnız bir əlcəsini cənnət bilərək, çaqqallar və ilanlar məskən salan dağlar arasında kimsəylə ünsiyyət saxlamadan, heç kəsə toxunmadan, bir kimsəyə qaynayıb qovuşmadan yaşamaq mümkünmü? Yox, əlbəttə, yox! Təmaslar qaçılmazdır. Ən azı yer üzündə sevgi deyilən bir qüdrət var. Elə bir qüdrət ki, hansı tərəfin haqlı, hansı tərəfin haqsız olduğunun fərqinə varmır. Ən azı qarışıq sevgilərdən doğulan insanlar var. Və nəhayət adamların bir-birindən ayrı yaşaya, bir-birindən qaçıb gizlənə bilmədiyi məhkumluq var. Bütün bunları bildiyinə görə susmağı bacarmayan, səsini içində boğmağa gücü çatmayan yazıçının həqiqəti deməkdən ayrı bir yolu varmı? Əkrəm Əylisli ən doğru yolu tutaraq nifrəti yerində oturdub."
Sayfa 4 - Lev Anninskinin bu əsər haqqında düşüncəsi·Kitabı okudu
Alıntı
Fərid isimli okura yanıt verildi
Badimcandolmasi
@empty_0000 onda belə deyim, mən bu kitabı məhz Zirzəmi kanalının sahibi olan Adolfer bəyin tövsiyəsinə görə oxuyuram :)
Daş yuxular
"Hər iki tərəf etiraf etməli, hər iki tərəfin adamları qəlblərindəki kin və nifrətin nədən qaynaqlandığına nəzər salmalıdırlar. Ə.Əylislinin sətrlərindən qan axan romanının əsas mövzusu budur. Bu bədbəxtliyin sonu varmı? Yerin yalnız bir əlcəsini cənnət bilərək, çaqqallar və ilanlar məskən salan dağlar arasında kimsəylə ünsiyyət saxlamadan, heç kəsə toxunmadan, bir kimsəyə qaynayıb qovuşmadan yaşamaq mümkünmü? Yox, əlbəttə, yox! Təmaslar qaçılmazdır. Ən azı yer üzündə sevgi deyilən bir qüdrət var. Elə bir qüdrət ki, hansı tərəfin haqlı, hansı tərəfin haqsız olduğunun fərqinə varmır. Ən azı qarışıq sevgilərdən doğulan insanlar var. Və nəhayət adamların bir-birindən ayrı yaşaya, bir-birindən qaçıb gizlənə bilmədiyi məhkumluq var. Bütün bunları bildiyinə görə susmağı bacarmayan, səsini içində boğmağa gücü çatmayan yazıçının həqiqəti deməkdən ayrı bir yolu varmı? Əkrəm Əylisli ən doğru yolu tutaraq nifrəti yerində oturdub."
Sayfa 4 - Lev Anninskinin bu əsər haqqında düşüncəsi·Kitabı okudu
Alıntı
Fərid isimli okura yanıt verildi
Badimcandolmasi
Bəs mən desəm ki, məhz siz bu kitabı tövsiyə elədiniz deyə oxuyuram. Onda necə?)
9/10
·161 syf.··
Beğendi
·
2025 26. kitabı
Təxminən 6-cı, ya 7-ci sinifdə oxuyurdum, daha dəqiqi 2013-cü il idi. Qonşumuz olan bir qız məktəbin kitabxanasından Əkrəm Əylislinin kitabını götürmüşdü oxumaq üçün. Ətrafdakı insanlar deyirdilər, a bala, neynirsən o "ermənipərəst"in kitabını? Bax, elə ilk dəfə onda eşitdim "Daş yuxular"ın adını. (İndi başa düşürəm ki, o vaxtlar, sırf o il o kitabın üzə çıxdığı, geniş yayıldığı, səs saldığı vaxtlar idi) Həmişə ağlımda qaldı bu yazıçının adı. Amma nədənsə "Daş yuxular"ı heç oxumadım o zamanlar, elə ondan sonralar da. Haqqında olan bütün yazıları, Əkrəm Əylislinin müsahibələrini oxudum, izlədim, amma kitabı oxumadım. Bəlkə də, hazır deyildim oxumağa. Amma dünən bilmirəm hardan ağlıma gəldi, dedim oxumalıyam bu əsəri. Və o "başıbəlalı" kitabı oxudum. Dedim görüm bu yazıq kişini niyə bu qədər sıxışdırıblar bu kitaba görə? Axı bu nə yazıb? Əsər Saday Sadıqlı adlı məşhur aktyorun şəhərin mərkəzində döyülməsinin ardınca xəstəxanaya çatdırılması səhnəsi ilə başlayır. Döyülməsinə səbəb eynilə özü kimi şəhərin mərkəzində döyülən bir ermənini həmin adamların əlindən almağa çalışması olub. Saday Sadıqlının həyatını xilas etməyə çalışan həkim çox səy göstərir. Bu zaman Saday Sadıqlı komaya düşür. Və əsərin adı da bir növ Saday Sadıqlının koma vəziyyətində ikən gördüyü yuxularla da bağlıdır. Bu yuxularla aktyor keçmişə qayıdır, öz uşaqlığını xatırlayır, xəyallarına, bəlkə də bəzən hər kəsdən gizlətdiyi düşüncələrinə bir-bir nəzər salır. Məsələ burasındadır ki, Saday Sadıqlı ermənilərlə azərbaycanlıların iç-içə yaşadığı Əylis kəndinin sakini olub. Əsərin hiddət doğurması da elə təxminən buralardan başlayır. Sanki yazıçı Saday Sadıqlının simasında erməniləri həddən artıq tərifləyirmiş, azərbaycanlıları isə bir növ pisləyirmiş kimi görünür. Amma bu sadəcə zahirdə belədir. Razıyam,
Edebiyat & Roman
Daş YuxularƏkrəm Əylisli · Aegitas · 202322 okunma
Fərid isimli okura yanıt verildi
Badimcandolmasi
Eh, Adolfer. Sizə xitabımın bu cür təsir edib də buradan da adınızı dəyişməyinizi gözləmirdim 😄