"Kötülüğü bir kez kabul edip özümsersek artık onu inanmamızı daha fazla beklemez bizden."
Bir sonraki cümle ise:
"Kabul edip de özümsediğin düşünceler senin değil, kötülüğün niyetleridir"
Bu durumda kabullenmiş olduğumuz kötülük bile aslında kötülüğün niyeti olacağından aslında onu hiç kabul edip özümsememiş olacağız ve kötülüğe inanmaya devam edeceğiz?
"Ben hayaletlerin yalnızca hastalara göründüğüne katılıyorum ama bu hayaletlerin başkalarına değil de, yalnızca hastalara göründüğünü kanıtlar. Yoksa onların hiç olmadıklarını değil."
"Neymiş efendim onların da bildiği gerçekler varmış. İyi ama gerçek her şey demek değildir ki... Hiç değilse işin yarısı, bu gerçeklere nasıl bakıldığına bağlıdır."