Birinci kitaptan sonra zevkle okudum ikinci kitabi da. Hikayeler Cok zevkli ve eglenceliydi. Yazarin diger kitaplarini da okumaya devam edecegim. Okumaya oldukca gec kaldigim yazarlardan
Yazarin ilk okudugum kitabi. Dili sade ve anlasilirdi. Hikayelerin kurgusu basit ancak ayri bir buyusu vardi kitabin. Sikilmadan severek okudum. Serinin ikinci kitabini da okuyacagim.