Buyuklere ask masali tadinda bir kitap. Okurken sikilmadim ama yazarin diger kitaplarina gore daha basit bir hikayesi vardi. Konu gecislerinde biraz kopukluklar olmus bu da romani basitlestirmis.
Birinci kitaptan sonra zevkle okudum ikinci kitabi da. Hikayeler Cok zevkli ve eglenceliydi. Yazarin diger kitaplarini da okumaya devam edecegim. Okumaya oldukca gec kaldigim yazarlardan