Yüce Tanrm, dedim içimden. Birden her şeyi can yakıcı bir netlikle görmeye başlamıştım. Onu o deliğe atıp üstüne toprak döktükten sonra kalkıp evlerine gideceklerse, o tabuta, brandaya, onca törene ne gerek vardı ki madem? Hepsi bunun için miydi yani? Bir çöpmüş gibi ondan kurtulmak için miydi?
Uzaktan bakınca karakteri oldukça sağlam ve güvenilir bir izlenim yaratıyordu, oysa bu izlenim ancak bir hologram kadar gerçekti, yakından bakınca toz gibi zerreciklerden ve boşluktan ibaret olduğunu, içinden kolaylıkla geçip gidebileceğinizi görüyordunuz.