Bazı insanlar takipçim olmadığı halde(gizliden) sıkı takipçimmiş demek ki, kullandığım kelimelere kadar ezberlemişler.
Yorumlarına aksetmiş üstelik, kelimeler benim usûl, duruş benim.
“Çen büyüyünce Reyhan mı ol’can” diyesim gelmedi değil hani😁 Pess…
Boşuna dememişler Benden fazla nefret etme; fazla nefret hayranlık yaparmış.
Örnek olduğum için onur duydum açıkçası… varsın onlar da benle var olsunlar😉…
Vesselam