Bazen düşünüyorum; bu büyük adamlar ( hani şu siyaset başlığı altında olanlar) hiç mi çocuk olmadılar?Anneleri hiç okşamadı mı saçlarını?Hiç mi sevgi aşılamadılar? Merhamet denilen şeyin zerresi neden yok onlarda ?
Nasıl bu kadar rahat ve kötüler ?
Aklım almıyor.