Kitabın ilk bölümlerinde karakter fazlalığından biraz sıkıcı ilerlese de ileriki sayfalarda sizi içine çekiyor. Harika bir roman o kadar ki kitabın sonunda kahkaha attım, o kadar Claudius'u tanımış oldum. İkincisini sipariş ettim, dört gözle gelmesini bekliyorum.