"Gidecek misin?"
Şaşırmış gibi "Nereye?" dedi. Ve çenemden tutup kaldırdı başımı, yüzüme öylesine uzun baktı ki, gözlerim yaşardı.
"Neden ağlıyorsun?"
"Boynum acıdı."
Aslında acıyan yüreğimdi.
İnsan dostlarıma bakıyorum. Ve korkuya kapılıyorum. Bazıları capcanlı, hayat dolu; bazıları donuk, tehlikeli; bazıları kaypak... İçtenliksiz yüzler görüyorum...