Herkesin hikayesi farklı. Hiçbir şey göründüğü gibi değil. Her kahramanın birer kendi dünyası,yaşamı , yaşanmışlık yada yaşayamadıkarı ile dolu harika bir kitap. Acabalar ile dolu, bizlere duygu geçişleri ile şaşırtacak gizemli bir kitap.
*Ben bu kitabı tavsiye ile okudum.İyi ki de okudum.Bende herkese tavsiye ederim.
*Herkese iyi okumalar dilerim.