Yazarın okuduğum ilk ve son kitabı oldu. Bu kadar önyargılı, okuyucuya düşünme hakkı vermeden kitabında tamamen kendi ideolojisiyle bişeyler anlatmış. Oldukça sıradan ,ergen diliyle yazılmış ve nerdeyse her satıra küfür yerleştirilmiş bir kültürsüzlük abidesiydi benim için .
Konu çok daha özenli, önyargısız , tarafsız anlatılmalıydı.