m.

m.
@pilibitikk
90 yaşındaki çok mutlu bir kadına soruyorlar; "Bu kadar hastalığın varken nasıl oluyor da mutlu olabiliyorsun?" diye. Kadın "Ben çalışan organlarımı düşünüyorum, çalışmayanları değil” diye cevap veriyor.
Sayfa 143·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişi yaşadığı tecrübelerde ya bir bedel ödeyecek ya da canı yanacak ki aldığı bilgiyi kalıcı belleğe koyabilsin.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Hayata Dair

m.

, bir kitap okudu
8/10
·240 syf.·
14 günde okudu
·
2024 9. kitabı
Nevzat Tarhan
8.1/10 · 2.850 okunma
Mutluluk dış gerçekliğe ve kaynaklara göre değil iç gerçekliğe ve kaynaklara göre üretilir. “Mutluluk, daha iyi bir hayatım olsa ne yapardım?" demek yerine, "Sahip olduğum hayatla daha iyi neler yaparım?" demektir.
Sayfa 53·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular

m.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
134 günde okudu
·
2024 8. kitabı
Ahmet Çağıl
9.4/10 · 457 okunma