90 yaşındaki çok mutlu bir kadına soruyorlar; "Bu kadar hastalığın varken nasıl oluyor da mutlu olabiliyorsun?" diye. Kadın "Ben çalışan organlarımı düşünüyorum, çalışmayanları değil” diye cevap veriyor.
Mutluluk dış gerçekliğe ve kaynaklara göre değil iç gerçekliğe ve kaynaklara göre üretilir. “Mutluluk, daha iyi bir hayatım olsa ne yapardım?" demek yerine, "Sahip olduğum hayatla daha iyi neler yaparım?" demektir.