m.

m.
@pilibitikk
"İnanın bana, yalnız kalmanın nasıl bir his olduğunu bilirim. Dünyadaki en kötü yalnızlık, yanlış anlaşılmaktan ötürü yalnız bırakılmaktır."
Sayfa 558·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Bir insan hiç olmadıkça, Tanrı ondan hiçbir şey yapamaz.
Sayfa 488·Kitabı okudu
Alıntı
"..İnsan aklının hiçbir şey düşünmemesi fizyolojik olarak imkânsızdır. Ruhun duyguya ihtiyacı vardır ve ister iyi ister kötü olsun, bu duygu için yakıt aramaya devam eder. Senin sorunun ona yanlış yakıtı vermen."
Sayfa 437·Kitabı okudu
Alıntı

m.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
37 günde okudu
·
2025 6. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,1bin okunma
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam