Bu kitap… Nasıl anlatabilirim düşüncelerimi?
Öyle derin, öyle duygusal ki…
İnsanın acizliği, vasatlığı, yüceliği,
güzelliği, kötülüğü, zalimliği, şefkati,
ızdırabı, mutluluğu… Hepsi var bu kitapta.
Siyasi, ekonomik, kültürel, felsefi ya da edebi…
Hangi alandan bakarsan bak, üzerine saatlerce konuşabileceğin; sayfa sayısı az ama karşısına yüz kitap koysan ağır basacak bir eser.
Her cümlesiyle insanı hem sarıyor hem de sarsıyor.
Filmi ise bambaşka bir güzellikte. Filmin müzikleri desen, darmadağın ediyor insanı.