Düşünüyorum, öyleyse varsınız!
Uzun zaman sonra Harry Potter tarzında ilk kez bir Türk romanıyla karşılaştım. Kitap ayrıntılarla bezeliydi. Olaylar, kişiler ilmek ilmek işlenmiş ve sonlara doğru büyük resmi görmeye başlıyoruz. Kitabın diline ilk başlarda alışamadım ama sonraları akıcı ilerlemeye başladı. Kitap sıradan bir macera romanı değildi. Tarih ile gelecek, düş ile bilim iç içeydi. Yazar İhsan Oktay Anar merak ve heyecanı canlı tutmayı başarmış. Yazar kendisi ile Uzun İhsan Efendi arasında bir bağlantı kurmuş son kısımda. Bu bağlantı mantıksal bir biçimde yapılmış. Olaylar ve kişiler bir sonuca bağlanıyor finalde. Havada kalan bir şey yoktu. Yazar gayet başarılı. Kitabı beğendim.