"Seyahat etmek, her an doğup ölmek gibidir. Belki de yolcu bu değişen ufuklarla insan yaşamı arasında bir yakınlaşma yapıyordu. Hayatta birçok şey bizden kaçmaktadır. Gölgeler aydınlığı kovalar. İnsan bakar, koşar durmak ister, el uzatır lâkin geçenleri yakalayamaz. Her olay bir yol kavşağı gibidir. Birden insan kendisini yaşlanmış bulur, her yer kararmıştır..."
"Bana insanlardan mı bahsediyorsun?
İnsanlar mazide ve tarihin yaprakları arasında kaldılar. Bu gördüklerin birer karikatürden başka bir şey değildir."
O tabiat çocuğu, tabiat oldu, şimşek, yıldırım, güneş oldu.. TÜRK OLDU!!!
KIBRIS, KAZAKİSTAN, KIRGIZİSTAN, TÜRKMENİSTAN, AZERBAYCAN, ÖZBEKİSTAN... TÜRK BUDUR. YILDIRIMDIR, KASIRGADIR, DÜNYAYI AYDINLATAN GÜNEŞTİR!!! 🇹🇷 🇰🇬 🇰🇿🇹🇲