Pitho

Pitho
İyi Yaşa ....
İçinde İstanbul geçmez ama İstanbul’u anlatan en iyi şiir
BU ŞEHİR... Islak sokaklar mevsimindeyiz artık… Bu kalabalık şehre hüzün yağar bu zamanlar… Yalnızlık yağar caddelerine… Darmadağın saçlar, ıslanmış yüzler hep yere bakar… Kahveleri bile dert yüklenir… Çayları daha bir demli… Unutulan sevgililer hatırlanır veya sevgililer unutulmaya çalışılır… Bu mevsimde vitrinleri az sulu rakı gibidir bu şehrin… Her adımın yalnızlığa uzanır…. Yine de hızlı adımlar atılır, koşulur bu sokaklarda… Herkes kendi türküsünü söyler yüzünü buruşturarak, Herkes kendi hikayesini en acıklı sanır… Kendisi koca bir yalanken gerçeği arar bu şehir… Sokakları gibi evleri de acı doludur, gözyaşları taşar pencerelerinden… Geceleri gerçeklerini saklar da, her gün başka bir maske takar insanları… Hayatları vardır anlatıkları, bir de tek başına kalınca yaşadıkları… Aşkları bir damla gözyaşında boğulur bu şehrin… Onun için geceleri yeni hayatlar yazılır kimsenin bilmediği zamanlara… Onun için kimse üzülmez gidenlere, ve acır geride kalanlara… Herken kendi türküsünü söyler bu şehirde, sadece kendi acısına ağlar… Herkesin tiyatrosudur bu şehir, herkesin en yalandan sahnesi… Ve onun için bulunmayı bekler bu şehrin denizlerinde incilerin en sahtesi… Yine de yalan olduğunu bile bile hergün aynı oyunu oynar bu şehrin insanları… Herkes kendi hikayesini en acıklı sansan da, her geceyi pembeye boyar gündüzün yalanları
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ahlaki rahatsızlığı pratik rahatlıkla karşılaştırdı ve ikincisini daha önemli buldu.
Bugün sınavı olan umut dolu genç arkadaşlar , başaracaksınız İnan’ın , atama konusunda bişey diyemeyeceğim , orası torpil :)
“nasıl ki gelecek kesin olarak geçmişe dönüşüyorsa, geçmiş de geleceğe dönüşür. Yadsımak başaramamaktır”
“Berbat bir çöplük bu gazeteler, efendim,” dedi. “Eğlendirici, ama orada okuduğunuz hiçbir şeye inanmayın.