Yaren leylek bu yılda Adem amcanın kayığını buldu , yuvasına döndü :) peki ben bu haberlerde neden çok duygulanır oldum ? İki olası cevabım var buna
1. Yaşlanıyorum
2. Yaşlandım çoktan ://
İçime dokunuyor her satırın , herşeye rağmen umudun ,hayatın acımasızlığı , atlar , köpekler …
Sen kahrolmadan nasıl yazabildin onca kitabı ? Beyaz GemiElveda Gülsarı