Pitho

Pitho
İyi Yaşa ....
Kitabı okumayı henüz düşünmesem de insagramda ki bu yazıyı beğendim 😊 Işılda Cüret Et Gülümse
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaren leylek bu yılda Adem amcanın kayığını buldu , yuvasına döndü :) peki ben bu haberlerde neden çok duygulanır oldum ? İki olası cevabım var buna 1. Yaşlanıyorum 2. Yaşlandım çoktan ://
Cengiz Aytmatov seni seviyorum
İçime dokunuyor her satırın , herşeye rağmen umudun ,hayatın acımasızlığı , atlar , köpekler … Sen kahrolmadan nasıl yazabildin onca kitabı ? Beyaz Gemi Elveda Gülsarı
Orta çağlarda yaşayan bir diktatör gibi balkonda bir konuşma yapacaksın.» Ben Robot demek balkon konuşması ortaçağdan beri yapılıyormuş
Ben Robot çok iyi gidiyorsun beeee , daha önce nasıl okumamışım seniii