jm

jm
@pj1mn
no one but me can save myself, but it's too late

jm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2021 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Edebiyat
sen benim için her şeydin, bütün hayatımdın. Benim için her şey, ancak seninle ilintili olduğu ölçüde vardı, hayatımdakilerin hepsi ancak seninle bağlantılı olduğu ölçüde anlamlıydı.
Edebiyat

jm

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2021 6. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Edebiyat