Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öncelikle emma karakterinden gerçekten nefret ettim ve kitabın son 100 sayfasını neredeyse okumadim bile çünkü dayanamadım konular çokk fazla uzatılmıştı.Emma çok egoist,kendini beğenmiş,kibirli,burnu havada bir karakter ve insanları kukla gibi oynatıyor;kitabın ilerleyen zamanlarında kendisininde kullanılması ve aşağı gördüğü insanların kendi ortamına girmesi ile amcasının(kitapta enn sevdiğim karakterlerden)dediklerini ciddiye alip biraz da olsa akıllanıyor.Yazarin okuduğum ilk kitabi ve büyük ihtimalle son kitabi dediğim gibi okurken çok sinirlendim emmayi tokatlamak istedim.
Üstü yapraklarla örtülü
kalkıyor topraktan-
önce kadın,
adem değil.
Çok daha olası
(saptanması daha kolay),
Kadın onun kaburgasından değil
Adam kadının dölyatağından.
Erkeğin biriydi
efsaneyi yazan.😀
STANLEY H. BARKAN