Pembe

Pembe
@pmbydmr
Kırgınlığımı kontrol etmeyi, sabırsızlanmamayı ve bir şeylerin olmasını beklemeyi öğreniyorum. Sanırım büyüyor ve olgunlaşıyorum.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Reklam

Pembe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
15 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Beyhan Budak
8.7/10 · 6,4bin okunma
İnsanın hayatının çok büyük bir kısmı ortada bir yerlerde geçer; yani ne mutsuzsundur ne mutlusundur, yaşamaya devam ediyorsundur.
Sayfa 92·Kitabı okudu

Pembe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·108 syf.·
3 günde okudu
·
2025 6. kitabı
Melisa Kesmez
8/10 · 10,5bin okunma
“ Aradığım bir şey vardı, beklediğim bir kurtuluş anı, bir “her şey yoluna girecek” duygusu... Başta varmayı umduğum yer neresiydi, artık pek emin değildim ama oraya varamadığım kesindi.”
Sayfa 92·Kitabı okudu
Reklam