Bir taraftan Tanrı ve Tanrıçalara çatıyordu, "Mademki onlar bizi yarattılar, neden öldürüyorlar? Neden insanalara acı çektiriyorlar? Bir insanı başkasını öldürünce cezalandırıyorlar; Tanrılarsa istediklerini öldürüyorlar, istedikleri zaman şehirleri yakıp yıktırıyorlar. Ruzgarlar, fırtınalar, yağmurlar ve taşkınlar veriyor, Tufan'la yarattıklarını yok ediyorlar. Bu yaptıklarından dolayı onları cezalandıran da yok!"