Kimse kimseyi üzemez. Kimse kimseyi kıramaz kendimizden başka. Sinerji olayı, evren pozitif olaylar çerçevesi değil asıl olay... Sorun biziz! Ego'muz, aşağı kültürlü takılmalarımız. İşin aslı insanın' iyi ' olmakta geçiyor. Hiç bir şeye sahip olmayalım, vicdandan başka..
Bu kitabı pdf olarak google play üzerinden okudum.. Bu kadar akıcı, heyecanlı olcağını düşünmemiştim. Sonra farklı kitapları İzmir de araştırdım bulamadım. Tavsiye ederim
Aşırı ego, kompleks içeriyordu.. Kimseden soğuyan bi yapıya sahip değilim kitap okurken ancak, sonunu getiremedim vede düşünmüyorum da.. Herşeyi bilip , ön yargılı ve de aşağılayıcı konulara sahip.. Tavsiye etmiyorum