Siyonist teröristlere gelince bu ateşkesler onlar için çocuk oyuncağı. Nasılsa hakem onlardan yana. Mola isteyip rakibinin gardını düşürmek ve istedikleri anda molayı kesip rakibe yumruk sallamak onlar için gayet meşru. Bu sebeple düşmanlarını frenleyecek ve onların istediği gibi oynayabilecekleri ateşkeslerden daha iyi ne olabilir ki? Nasılsa istedikleri zaman ihlal edebiliyorlar.