Ahmet

...Şimdi hayat sellerinin ortasında kendi ıssızlığının çölünde yaşıyorsun. Kendi kendine oynadığın oyunlarla avunmaya çalışıyorsun. COŞKUN: Bana çok yazık oldu. Ne yapacağım şimdi ey Talih!
Sayfa 89 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
24 günde okudu
·
Okunma: 20 Eylül 2019 16:04
·
2019 6. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
Onlar yaşıyorlardı, kendilerini yaşıyorlardı. Ben kimdim ya da kimi canlandırıyordum?
Sayfa 107 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir geri gidiyorum, bir ileri... gidemiyorum.
Sayfa 59 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat