guzel bi kitaptı. pismanlıklarımız konusunda düşündüren ve düşündükçe insanı rahatlatabilen,edebi degeri oldukca yuksek,yaşama baglayan bir kitaptı. begendim diyebilirim.
benim icin edebi degeri cok yuksek bir kitap. dili akıcıydı kavusamamanın verdigi acıyı pismanlıklarla birlestirip hüzünlü bir kitap yazan yazarımız gercekten takdirimi kazandı
asırı iyiydi cok edebi bir yapıt jane'e cok tesekkurlerimi iletiyorum(askerlik arkadasım olur kendisi) elizabeth oz ablam tek akilliniz utanin kendinizden darcy kocam kapmayin kocami askimmmm
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202598,1bin okunma