Kitabı gerçekten elimden düşürmek istemedim. Bir işim olduğunda okumak için sabırsızlandım. Okumak isteyen herkese tavsiye ederim. Fakat seri halindeki bu kitabın önceki kitaplarını sırayla okuduktan sonra kitabın okunması çok daha keyifli olur. Kitap konu olarak Harry Potter 'ın amaçlarına ulaşmak için katettiği yollardan, zorluklardan bahsediyor. Sevginin daima galip geleceğini, kendini beğenmişliğin ve bencilliğin cezasını bulacağını vurguluyor. Ayrıca arkadaşlığın, içindeki iyiliğin kişiye kazandırdıkları üzerinde duruyor. Okumaya başlayacak herkese iyi okumalar diliyorum. Daha doğrusunu söylemek gerekirse iyi seyirler diliyorum. Çünkü o güzel diliyle adeta kitabın içinde oluyorsunuz ve onu yaşamış hissine kapılıyorsunuz. İyi okumalar.