Baby Boy, Honeybee
Olivia bu şarkılar ne ama ya?.. Uzun bir süre bu şarkılar yüzünden depresyondayım. İyi günler. Ndnsn "You seem pretty sad for a girl so in love... 💔"
Öneri :)
Who says? Who says you're not perfect? Who says you're not worth it? Who says you're the only one that's hurting? Trust me, that's the price of beauty Who says you're not pretty? Who says you're not beautiful? Who says? youtu.be/THhlYyd6hoA?si=...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
I don't know who needs to hear this, but...
I think you would beat the moon in a pretty contest, twin 🙌 (air catcher-twenty one pilots reference)
merak eden var mıdır sanmam ama bende yaptim
mbti=>istp —lana ve britney ile aynıymış .P burcum=>koç yükselenim=>aslan ay burcum=>başak hogwarts binam=>slytherin —iki kere 1 yıl arayla yaptım ikisi de slytherin çıktı, gururluyum hehe patronusum=>tam hatırlamamakla beraber sanırım su samuru çıkmıştı mevsim=>vibe olarak yaz, hava olarak sonbahar hobilerim=>işte kitap okuyorum, film izliyorum, müzik dinliyorum ve dizi izlemeye çalışıyorum. pek farklı bir şey yok. bir dee bazen mlbb oynuyorum✋🏻 sevdiğim şarkı türü=>alternative, alternative/indie —eskiden kpop da dinlerdim ama şuan takip etmiyorumm sevdiğim şarkıcılar=>lana del rey(geçen sene %1deydim🧏🏻‍♀️), olivia rodrigo, raye, the neighbourhood, the weeknd, arctic monkeys, suki waterhouse(yalan olmasın 5, 6 şarkısını falan biliyorum ama coookk tatli bir kadın oldugu icin seviyorum) falan filan, karışık biraz sevdiğim diziler=>welcome to derry, hannibal, bir de "from" diye bir diziye başladım güzel duruyor🙌🏻 gıcık olduğum şeylerden birisi şu ki: müzik, film yada kitap zevkime karışılması. mesela atıyorum birisi bana en sevdiğim şarkıyı sordu ve ben çok popüler bir şarkıyı söyledim. karşımda ki hemen diyor ki "popüler kültür kölesi misin onu herkes seviyor zaten" ... zaten popüler ki karşıma çıkıyor, kulağıma hoş geliyor ve sonra da seviyorum!! popüler olmayan, karşıma çıkmayan bir şeyi nasıl öğrenebilirim? pardon ama ben araştırıp hangisi bilinmiyor diye bakmıyorum. cok taktığımdan dolayı değil ama böyle bir kitle var, o yüzden içimde kalmıştı söylemek istedim🙇🏻‍♀️ anlatıcak pek şey bulamıyorum😔 sakin birisiyim ve sakin bir hayatım var. kaygılı, çabuk sinirlenen ve sakar birisiyim. hatta bence ben çoğu koç burcu özelliklerini taşıyorum. çoğu kişi sanirim ilk görüşte beni gıcık veya soğukkanlı görüyor. ama ben konuştukça açılıyorum ve biraz utangaç
1000Kitap

filepenyez ✯

@thelastbloodbender
·
ben kimim neyim?
bu aralar kitap okumak dışında her şeyi yaptığım için bunu da yapayım dedim. mbti: INTJ 💚 burç: başak 🌾 hogwarts binası: Gryffindor 🦁 (fenerliyim bu aslan yakışmadı) patronus: Newfoundland köpeği 🐾 (patronus hayvanları hakkında zerre bilgim yok) mıntıka: 12. mıntıka 🏹 winx: bloom 🔥 (oynarken bloom için hep kavga edip kazanan o kişi bendim) ever after high: mad hatter 🎩 (sırf onun bebeği var diye) monster high: frankie ⚡ atla: su bükücü/kan bükücü 🌊 (aslında burcum toprak burcu ama su bükücüsü olmak isterdim toprağa daha yakın hissetsem de) disney princess: elsa ❄️ (forever a frozen girl) my little pony: fluttershy (aynı ben) çilek kız: çilek kız (çilek en sevdiğim meyve diye hemde çocukken ana karakterlere zaafım vardı 😭) aklınıza gelen daha fazla bu tarz şey varsa paylaşırsanız sevinirim bende listemi güncellerim. sizinkileri de merakla beklemekteyim 🫶🏻
"İnsanlar seni yeterince aşağıladığında, buna inanmaya başlıyorsun... Kötü şeylere inanmak daha kolay, hiç fark ettin mi?" -Pretty Woman
Film