Beni çok derinden etkileyen bir kitap. Jose mauro de vasconcelosun'un yirmi iki yaşındayken yazdığı ilk kitabı. Kitap madenci iki tane yoldaşın hayat hikayelerini konu alıyor.
Kitap bana hitap eden bir kitap değildi ama kitapta duyguların anlatımı oldukça güzeldi… Bu tarz kitapları okumaktan hoşlanmadığım için olabilir yanlış anlaşılmakta istemiyorum ama okumasam da hayatımda çok bir şey değişmeyecekti,
kitaplarla aramdaki oluşan o bağı ne yazık ki bu kitapta yakalayamadım.
Kitapta yaşam ile ölüm arasında bir kütüphane var. Burada yaşayamadığın tüm hayatları, yapabileceğin tüm seçimleri görebilirsin. Tam da benim gibi geçmişe yönelik pişmanlıklarınız varsa ve 'acaba şöyle olsaydı nasıl olurdu' diyorsanız bu kitabı okumalısınız...