“Şükürler olsun o ulu kediye, öpüyorum toprağı Pre’nin, o yüce tanrının huzurunda: Ey dingin varlık, her daim sükûnete ulaşan, kayboldum yaratılışının karanlığında. Işık tut bana ki güzelliğini hissedeyim, bana doğru dön, ey huzur içindeyken göz kamaştıran, sen ki dingin olan, huzura kavuşmanın yolunu bilen.”