Schopenhauer der ki; "Doğuştan gelen tek bir yanılgı vardir, o da mutlu olmak için burada olduğumuzu sanmamızdır" Freud onu şöyle destekler; "insan mutlu olmak ister, bu yüzden berbat haldedir" ve Camus noktayı koyar; "Dünyaya mutlu olmak için geldiğimize asla inanamam."