Rumeysa ☆

Rumeysa ☆
@procyonn
Öd Tengri aysar kişi oglı köp ölgeli törümiş.
Sosyal Hizmet Uzmanı
Lisans
285 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Schopenhauer der ki; "Doğuştan gelen tek bir yanılgı vardir, o da mutlu olmak için burada olduğumuzu sanmamızdır" Freud onu şöyle destekler; "insan mutlu olmak ister, bu yüzden berbat haldedir" ve Camus noktayı koyar; "Dünyaya mutlu olmak için geldiğimize asla inanamam."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biriyle sınanmayı değil, birine inanmayı istiyorum. Nasibim olmayanı gönlümden de gözümden de uzak tut Allah'ım.
Mesafe, sessizlik, meşguliyet...
Ya Rab sonsuz karanlıklar gibi umutlarım var aydınlat! Aydınlat ki göreyim önümü.
Belma Sebilinizi bulursunuz umarım .. .
Seni ben Kallavi Sokağı'nda gördüm Sen beni görmedin, görmedin Kapıları çaldım, adını sordum Söylemediler, öğrenemedim Seni ben Kallavi Sokağı'nda gördüm Bir daha görmedim, bilmedim Belma Sebil adını yakıştırdım Aklıma geldikçe her sefer Gözlerinin mavisini bitirdim Saçlarının siyahına başladım Kallavi Sokağı'nda güvercinler Benim karanlık İstanbul'um Bir esnaf kahvesine oturdum Belma Sebil ya geçti ya geçer Rüzgârını içime doldururum Kallavi Sokağı'nda güvercinler Bunca yıl sönmemiş umudum Nisan değilse Mayıs Perşembe değilse Pazar Ben Belma Sebil'i bulurum Attila İlhan
Şiir