Sezen

... : ''İnsanlar ancak koşullar el verdiğinde delirme lüksüne sahiptiler.''
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Başını beladan kurtarmanın en iyi yolu sorumluluğu paylaşmaktır.''
Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar? Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.
“Tanıştığımızda sana ilk ne sorduğumu hatırlıyor musun ? “ “ Evet, deliliği bilip bilmediğimi sormuştun.” “Çok doğru. Bu kez sana öykü anlatmayacağım. Deli olmak, düşüncelerini iletmekten aciz olmak demek. Sanki yabancı bir ülkedesin, çevrede olup biten her şeyi görüyor, anlıyorsun ama istediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, anlamıyorsun. “ “Hepimiz hissetmişizdir bunu.” “Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten.”
İrade, ''Gayet aklıselim insanlarda bile rayından çıkmış olabilir... İrade, arzuların emrinde, şeytani eylemlerin istemsiz aracına dönüşebilir.''