“Her şeye yeniden başlamak da mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi. Nerede kaldığımı unuttuğuma göre, baştan başlamak için de birtakım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela.”
“Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendi kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.”
“Bir insan ayağını veya gözünü kaybettiğinde, neyi kaybettiğini bilir, ama benliğini-kendini- kaybederse bunu bilemez, çünkü bunu bilecek bir ‘ben’ artık ortalıkta yoktur.”