Neden kıskanayım ki, bilemedim. :) Ama ben o evi gecekondudan saymam kii o zamanın binası onlar gecekondu değil. Kii sizin oralarda eski gecekondu mahalle kültürü de yoktur gece eve birde girilen. Zararlı çıkarsın cicim sen kıskan. :))
Ben doğduğumda ağlamamış, ilk dakikadan 1-0 yenik başladım hayata, kuvözler evimizz, hastalıklara girmeyim batarız. :))