senin yaptigin gibi kafami dagitmak istiyorum hem mecaz hem gercek pismanliklarima dayanamiyorum kendime katlanamiyorum derimi yuzmek istiyorum müthiş bir aci hissediyorum dudaklarim titriyor gebericem simdi icimdeki histen seni nasil hissettirdiysem sana ne yaptıysam seni ne hale getirdiysem ozur dilerim eger ki bir kez gulmene sebep olduysam dunyanin en mutlu insaniyim keske gitmeseydin ama keskelerime yer yok gec kaldim kaldik hepimiz hayatindaki herkes gec kaldi bazen dusunuyorum senim icin en iyisi buydu belki de 30 yasinda hala mutsuz olsaydin hala gecmisteki gibi hissetseydin bu da cok agir gitmis olman da cok agir her turlu yuku benim sirtimda gozlerime yas olsan bari rahatlardim yine ve sonsuz kez ozur dilerim ve yine ruyama gel umarim o ruya son ruyamiz degildir eger oyleyse cok kizarim sana gidisin icin kizmadim ama ruyama gelmezsen cok cok kizarim cunku cok ozledim seni cok hem de cok kaldiramayacagim bi ozlem cok aci canim yaniyor su an ruhuna ne oluyor iyi misin orda lutfen lutfen soyle delirecegim cok az kaldi cok merak ediyorum seni sen beni etme ben halledicem halledemezsem yanina gelirim hangisini isterdin bilmiyorum orasi guzel mi peki tamam son kez ozur dilerim ve ruyama gel optum milyonlarca kez gozlerinden