lastdayofnov

lastdayofnov
@psyches
sen her içini açtığında içindeki acıyla nasıl baş edeceğimi bilmediğimden onunla asla yüzleşemedim beni de içine çekmesinden korktum ben de benzerlerini yaşamıştım yeniden o düşmanla yüzleşmek istemedim seni hortkuluğunla baş başa bıraktım.Sonsuz kez özür dilerim
Mektup
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani tren durduğunda insan uyanıp kimsenin kalmadığını görür ya,işte Marion da etrafında insan göremediğinde böyle hissediyordu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Goethe'nin dediği gibi : 'Milyonlarca lüleli peruk da taksan,arşınlarca yüksekteki kaideye de çıksan,neysen osundur
Sayfa 63·Kitabı okudu
her sey duzelirken basa sariyorum iki gunum iyiyse uc gunum kotu geciyor kulaklarimi parcalamak istiyorum ses duydugum an kalbimde agirligini tasimaktan yoruldum ama tasirim sorun degil canavarimla birlesmwn canimi sikiyor ama halledicem beni izliyorsan halledicem sadece ruyama gelmeye devam et her gece gel seninle mesajlasmak yuzunu gormemek bile nasil rahatlatiyor beni bilemezsin kedi olarak gel kopek olarak gel yeter ki geldigini belli et gozlerim dolsun aglayamamaktan yoruldum gozlerim cesmeyken daha iyiydim simdi ne gozum ne icim rahatliyor herkes astim saniyor nasil asabilirim mutlu gozukuyorum derslerde bi anda dalip olasi konusmalarimizi hayal edip guluyorum mesajlarimizi okurken de aglamiyorum guluyorum seni kaybetmekte payim oldugu icin cok uzgunum hep uzgunum milyonlarce kez optum
Mektup
hic dokunamadigim saclarini hic tutamadigim ellerini ozluyorum her dokunus benim hakkimdi simdi senin yerine yastigima sariliyorum gordugum herkesi sen saniyorum nefesimi tutuyorum dogrusu aklima gelene kadar hic ulasmayacak mektuplarim odamda umudumu yitirmeye basladim bir isaret ver 🎷🐛
Mektup