Hepimizin eşit olmadığını çok iyi biliyorum, bunun olmasına imkân yok, ama normal insanlarla onların saygısını kaybedeceğine inandığı için muhatap olmayan bir insan, yenilmekten korktuğu için düşmanlarının arasına saklanan korkak bir insan kadar suçludur.
O sıralar böyle hayaller kuruyor, dirilmenin umudunu besliyordum. Bazen de kendi kendime: "Hiç olmazsa büsbütün aklımı oynatsam da akıl hastahanesine girsem. Belki tedaviden sonra beynim yeniden doğru düzgün çalışmaya başlar." diyordum.