İnsan her kapıdan kovulmayı nasıl kabullenirdi? Bir enkazı ev diye bellermiydi kendine. Ve insan zorundamıydı her şeyi kabullenip eve geri dönmeye? Bazı anlar gelirdi, ruhun acısı okadar katlanılmaz olurdu ki fiziki acıyla bastrmaya çalışırdı insan. Kaçtığı kadar takılırdı gerçeğin ağlarına. Bir kendinden kaçamazdı insan...