Her iki cins de birbirleri konusunda aldatırlar kendilerini. Asında bunun nedeni de, sadece kendilerini sevmeleri ve kendilerini onurlandırmalarıdır. Dolayısıyla, erkek, kadının barışçıl olmasını ister; fakat kadın doğası gereği barışçıl değildir, tıpkı bir kedi gibi.
Her iki cins de birbirleri konusunda aldatırlar kendilerini; bunun nedeni de, aslında, sadece kendilerini sevmeleri ve sadece kendilerini onurlandırmalarıdır. Dolayısıyla, erkek kadının barışçıl olmasını ister; fakat aslında, kadın, doğası gereği barışçıl değildir, tıpkı bir kedi gibi.