" "İnsanlık kendini fazla ciddiye alıyor," dedi." Bu da, bence dünyanın ilk günahı. Eğer mağara adamları gülmeyi bilselerdi, insanlık tarihi daha farklı olurdu." "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Onca "gelişme"ye rağmen, insalar hâlâ daha uzun yaşamıyor, yaşam kalitesini artıramıyor. Ayrıca dünya üzerinde yoksulluk ve açlık yok edilemiyor. İnsanlar olabildiğince bencillik içinde, kendi rahatlarıyla meşgul olarak bu gerçeklerden uzak tutulmaya çalışılıyor."