D T

D T
@queendylara
Kitaplarla ilgili herşeyi seviyorum.
Puan vermedi·352 syf.··
Beğendi
·
2022 67. kitabı
Eğer canınız sıkılıyor kafa dağıtmalık akıcı bir kitap arıyorsanız bu kitap kesinlikle o kitap, ilk yarısında çok sevemesemde kalan sayfalar çok güzeldi mini bir Kore dizisi izliyormuşum gibi hissettim, çok yüksek beklentiye girilmeden de olsa okunulmasını tavsiye ediyorum;)
XoxoAxie Oh · HarperCollins · 20211,306 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Puan vermedi·424 syf.··
Beğendi
·
2022 65. kitabı
Bir kitabı okumaya başlamadan önce kitap hakkında ki yorumları okuyorum genelde, yorumlar ne kadar iyiyse beklentim o düzeyde artıyor ve ne kadar kötüyse maalesef beklentim düşüyor, pia mater hakkında sıradan ve boş olduğuyla ilgili birden fazla yorum okuyunca kitaba korkarak başladım ama kitap beni fazlasıyla şaşırttı ve içine çekti, aşırı bilimsel bilgi içeren bir kitap değil ama olay döngüsüyle birlikte öğrendiğimiz bir sürü bilgi beni fazlasıyla mutlu etti. Emin olmamakla birlikte olay döngüsünün Patrick Suskind -Koku , Stefan Zweig- Bilinmeyen kadının mektubu ve Matrix filminin nadir sahnelerinden esinlenerek yazıldığını düşünüyorum bariz benzerlikler var çünkü, 3 kitaplık bir seri ve diğer kitaplarıda fazlasıyla merak ediyorum.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma

D T

, bir kitap okudu
9/10
·624 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
Leigh Bardugo
9.1/10 · 3.259 okunma
Puan vermedi·144 syf.··
2023 3. kitabı
Yine ve yeniden konusuyla ilgimi çeken ama beklentilerimin bir tık altında kalan bir kitapla buradayım. Konusunu çok detaylı anlatmadan düşüncelerimi dile getirecek olursam, trajikomik bi hikayeydi yani diyaloglar, fikirler yüzünüzde garip bi tebessüm bıraksada detaylı intihar düşüncesi içimizi karartmıyor değil. Açıkçası vermek istediği mesajı yüzde yüz anladığımı söyleyemiycem ve rahatsız edici bulduğum bazı sahneler var yani kitapta zaten tek bir genç kıza yer veriliyor ve bu genç kızı hemen cinsellikle alakalı olaylara getirip koymak bilmiyorum bana mantıklı gelmiyor, ben hoş bulmuyorum:) Kitabın sonuda tahmin edilebilir ama yinede güzeldi beğendim. Son olarak kitapla alakalı okuduğum şu yorumu sizinlede paylaşmak isterim: Bu kitap, içindekileri öldüremedikleri için, kendilerini öldürmek isteyenlere adanmıştır.
İntihar DükkânıJean Teule · Sel Yayıncılık · 202417,7bin okunma

D T

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.··
2023 3. kitabı
Jean Teule
7.2/10 · 17,7bin okunma