Kitabı çok sevdim, hayatıma geçirmem gereken çok güzel noktalar vardı. Özellikle yazar, Efendimiz Aleyhisselam yanımıza geldiğinde ona sosyal medya hesaplarımızı, beğendimiz ve izlediğimiz şeyleri rahatlıkla gösterip gösteremeyeceğimizi sorduğunda elim ayağıma dolaşmadı değil, sosyal medyada yaptığımız bazı şeylerin hiç bir karşılığı olmadığını düşündüğümüz zamanlar oluyor aslında yaptığımız her şeyin bi karşılığının olacağını kitap bize fazlasıyla hatırlatmış oldu .