birisii

birisii
@r111
Sevgisini gösteren hep kaybeder.
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla.
Delilik insanı yaşatır derler, en azından akıl acı çekmez, uyur, ölü gibi yaşar.
Edebiyat