birisii

birisii
@r111
Sevgisini gösteren hep kaybeder.
İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir ayrılık gitmekle özdeş değildir. Gerçek ayrılık tam anlamıyla bir unutuşla başlar.
Edebiyat
Yaptıklarından değil, yapamadıklarından pişmanlık duymalı insan.
Edebiyat
Zamanla anlıyorsunuz, insanların kavgaları sizinle değil. Sevilmemiş çocuklukları,geçmişten gelen hiçlikleri ve başarılarla gizlemeye çalıştıkları egoları ile. Kötü tavrı kişisel almayın, siz bu savaşın sadece nesnesisiniz. Bazen gerçekten tek sorun, öznenin kendisinde.
Edebiyat
Bize gerekli olan yalansız bir iyilik, incitmeyen güzellik, güler yüzlü doğruluktur.
Edebiyat