Rabia

Rabia
@rabia_dlk
İnsan sevmeli: bazen bir insanı, yahut da bir ağacı ya da kanadı kırık bir kuşu… Zaten sevmezse insan, insan mı olur?
Reklam
Çektiğim hiç bir acı nedensiz değil. Ben onlar sayesinde "ben" oldum.